Op 3 mei j.l. werd door buurtbewoners een lunch georganiseerd om als buren van de prachtige rustige straat te genieten.
door Eveline van Dijck en Marian van de Veen - van Rijk
Deel dit artikel op:
Uber in Amsterdam
door Evert de Vos en Rosa Uijtewaal
door Marjolein Hoogerwaard
door #HoeGaatHetEchtMetJe
door Lupker
door Rens Kamminga
door AT5
door Charlotte Prins