Frieda: In de ochtend, als ik daar zon heb, zit ik heel graag op mijn balkon om van de zon te genieten en te kijken naar en genieten van wat er langs komt
door Frieda
Deel dit artikel op:
Double pandemic
door Steven Lewis
door Dadara
door Marie Anne Remmelink
door Guy Olivier
door Erik van Erp - MUG Magazine
door Marie-France van Oorsouw
door John Hardenberg
door E. van Weijnsbergen