Tijdens de eerste lockdown was de binnenstad geheel verlaten en stil. Mijn man Arjé maakte samen met onze dochter Linde een rondje door de stad en ze maakten deze foto’s. Alleen voor het paleis op de Dam, alleen voor de Waag, dat is nog nooit zo geweest… normaal gaat de stad dag en nacht door.
door Arjé Cahn
Open brief aan Halsema: ‘Dank dat u solidair bent met slachtoffers van anti-zwart geweld’
Corona-leegte maakt ruimte voor het lokale in Zuidoost