Dit is de eerste foto die ik na twee maanden quarantaine heb genomen. Tot slot, Amsterdam ik kon je weer zien, rustig meer dan gebruikelijk, maar altijd mooi.
door Silvia Bruni
Deel dit artikel op:
door Debra Barraud
door Geeske Hattuma
Vijf gedichten in coronatijd
door Tonny Biesterveld
De Man Op Het Bankje
door Jan van Oirschot
door Kim Marquardt
door Mathilde muPe
Van binnen naar buiten kijken
door Remco Franssen