Op 20 maart was het Nationale Pannenkoekendag. Als er geen coronavirus was, zou Opbouwwerker Gina de wijk in zijn gegaan om samen met bewoners pannenkoeken te bakken. Maar hoe moet dat nou als we allemaal thuis moeten blijven? Gina besloot thuis het bijzondere pannenkoekenrecept van haar oma aan ons te leren. Dan kunnen we dus zelf thuis Gina’s pannenkoeken bakken!
door Eigenwijks
Schrijven naar de Toekomst: Annabel en Jan, Amsterdam en Gasselte
Is een pandemie een oorlog