Frieda: In de ochtend, als ik daar zon heb, zit ik heel graag op mijn balkon om van de zon te genieten en te kijken naar en genieten van wat er langs komt
door Frieda
Deel dit artikel op:
door AT5
door Mathilde muPe
door Peter Bocxe
HET
door Maria Coenen
door Marcel van Kanten
door Prins de Vos