Frieda:
In de ochtend, als ik daar zon heb, zit ik heel graag op mijn balkon om van de zon te genieten en te kijken naar en genieten van wat er langs komt
door Frieda
Reflecties in tijden van corona #7: Moataz Rageb
Reacties van kaartkopers op het bericht dat de voorstelling niet doorgaat