Avondklok. Stevig bier voor na negenen
door Monique Vermeulen
Ik ben de stad ingegaan om de verstilling door de Coronacrisis vast te leggen op plekken die normaal bezaaid zijn met mensen. Surrealistisch om zo’n plek als het Rembrandtplein zo verstild te zien. Maar wat is het een mooi plaatje zonder al die toeristen en dronken mensen. De architectuur komt zo wel echt veel beter tot zijn recht.
door Gita Bouma
Recept voor balans in Amsterdam post-corona
Nou Daar Zitten We Dan