Corona street art op het NDSM-Plein met mijzelf als fotograaf in het midden, ‘a la Vivian Maier.’ Een kleurrijke eyecatcher.
door Moni Dekkers
Deel dit artikel op:
door Mathilde muPe
door Sandra Koch
door Maartje Geels
door Mo van Lennep-Bekkering
door Joop Pattinasarany
door Gijs Hendrix
door AT5
door Jet Greebe