Een nieuwe lamp
door Marguerite Berreklouw
Met ingang van 1 juni werd het dragen van mondkapjes in het openbaar vervoer verplicht voor alle passagiers. Buschaufeurs mogen zelf bepalen of ze er een dragen. Dat de uitzonderingen onduidelijk zijn blijkt wanneer GVB0collega met het OV mondkapje onder z’n neus voorin de bus met collega bijpraat.
door Mathilde muPe
Een nieuwe lamp
De spits in Coronatijd