Dit is de eerste foto die ik na twee maanden quarantaine heb genomen. Tot slot, Amsterdam ik kon je weer zien, rustig meer dan gebruikelijk, maar altijd mooi.
door Silvia Bruni
Deel dit artikel op:
In coronastad is de auditieve mist opgetrokken
door Michiel Huijsman
door René van der Wilk, HOorzaken
door Martijn de Vreeze
Meervaart | Luistervoorstelling Vrijzicht
door Meervaart Jong
door ZID Theater
door Koos Hageraats
door Eveline van Dijck
door Floor Wesseling