Tijdens mijn pauze ging ik soms wandelen in de stille stad. En deze foto’s heb ik gemaakt op de Wallen, in de rosse buurt, waar tijdens de coronatijd helemaal niemand liep, het was er doodstil.
door Tatjana Das
Deel dit artikel op:
door Harminke Medendorp
door Petra Beckers
door Cees Glastra van Loon
door Elena Yakunina
Niks te klagen
door Marguerite Berreklouw
Coronastadskwartet
door Pieternel Brummelkamp
door Loes Wouterson
door Ryanne Betgem, Bas Ruhe, Coen van Haaften en Josephine van Baalen