Tijdens coronacrisis heb ik via skype en facebook maar ook per camera een aantal interviews opgenomen die via salto tv zijn uitgezonden.
Over hoe Amsterdammers met de coronacrisis omgaan.
door Rob Zwetsloot
Deel dit artikel op:
door Minke Veenboer
door Nathalie Girard
door Mw. Manola Sint Jago
door Mathilde muPe
door Luciano de Boterman
door Wordbites
door B. Van Voorst
door Mayke van Veldhuizen