Tijdens coronacrisis heb ik via skype en facebook maar ook per camera een aantal interviews opgenomen die via salto tv zijn uitgezonden.
Over hoe Amsterdammers met de coronacrisis omgaan
door Rob Zwetsloot
Deel dit artikel op:
door Scott Douglas Beveridge
door Gershwin Bonevacia
door Vrijwilligers Centrale Amsterdam / Foto door: Sake Rijpkema
Zonder buiten geen binnen, zonder uit geen thuis
door Pieter Hoexum
Zorg Voor Elkaar
door Marijke Winnubst
Omgaan met eenzaamheid
door Abel
#12 klapperend rolgordijn
door HET BEELD