Tijdens coronacrisis heb ik via skype en facebook maar ook per camera een aantal interviews opgenomen die via salto tv zijn uitgezonden.
Over hoe Amsterdammers met de coronacrisis omgaan
door Rob Zwetsloot
Deel dit artikel op:
door Peim van der Sloot
door Frits van de Reep
door Mathilde muPe
door Nienke Blaauw
door Stichting Eigenwijks
Reflecties in tijden van corona #3: Marte Boneschansker
door Mounir Samuel
door amsterdam&partners
door Lilian Cooper